rubrik?

Så nu är jag vaken igen. min huvudvärk börjar gå över mer och mer.
har ätit lite frukost. och jobbat lite eftersom vi skulle jobba med iup-mål
idag och har ju allt på datan så kan jag sitta hemma och jobba som ett
djur så det blir klart. nu ska jag lägga mig i sängen tare lungt sen
jobba igen. håller på med en tiding har gjort det i 1 år först börja jag
med den när det va höst skrev om höst grejer sen så blev det vår tog
bort allting och skrev om vår saker och sommar. sen nu skriver jag
om höst igen. så nu ska den bli klar innan hösten är slut orkar inte
ändra på det hela tiden. Det är det som är det sega om man lägger
in kläder och mode och sånt man måste ändra eftersom det alltid
kommer nånting nytt. men nu orkar jag snart inte ändra. så ska
jobba som ett djur med tidingen idag. när pappa slutar ska vi nog
ut och kolla på mobil till mig :D:D:D:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0