hemma

Emelie resander är hemma igen ;)
fett skön dag idag på skolan film hela fucking långa dagen.
först så fick vi reda på det vi ba får man ha godis och sånt dem
ba ah ingen hade med sig det så alla drog och köpte som tur var
så bjöd ebba mig som en födelsedagpresent hon skulle fortfarande
köpa det sen så då tog vi så istället sen kolla vi på avatar så jag
är så smart råkar somna på bordet (y) sen typ rast lunch rast sen
typ hmm skulle vi titta på film igen men pallde inte så jag och ebba
pluggade klart en sak sen så satt vi mest och chilla med sara så kom
massa och satt där vi lyssnade på musik och hade det trevligt. sen
efter skolan drog jag hem är helt slut körd. så ska fan ba softa ikväll.


Kommentarer
hermy

Välj en bokstav mellan a-z

De som gissar rätt bokstav får en länkning!

2010-08-26 @ 16:50:36
URL: http://hermy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0