bh

Jag älskar min nya bh.
igår när jag provade den jag ba neeeej jag vill inte ha den sen ba
men den är bilig eftersom det va rea på det annars kostade den 250 kr.
så då köpte jag den satt på mig den nu och det är riktigt skön.
äntligen en bh som jag kan ha. alltså jag kan ju ha dem andra också men
jag är smal omkring så jag måste ha 65 och jag har alltid köpte 70 eller 75
men det är ju förstort så liksom det har blivit cp men nu köpte jag äntligen en
65 men det va konsigt vi fick ju hjälp av en som jobbade där hon frågade vad
vi köpte omkring vi ba 70 eller 75 sen mätte hon mig då behövde jag 65 och liksom
det är svårt och hitta det jag har. sen frågade hon vad jag brukar köpa för cupa jag
ba c och ibland d då tog hon fram en e endu större än vad jag brukar jag ba omg shit.
men det va inte så jävla stor i cupan den e va typ som en d så nu har jag perfekta bhon
snart ska jag och mamma dit igen för och kolla på bhoar måste ha eftersom dem har
min storlek. (y)


Kommentarer
wilma

fin blogg !



kolla gärna min !:D

2010-08-04 @ 13:42:57
URL: http://wilmaklemedsson.blogg.se/
Kasia

Haha oj! Man kanske skulle gå till ett sånt ställe så man vet vilken storlek man har egentligen då...

2010-08-04 @ 13:59:19
URL: http://kasia.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0