arg!

Nu är jag riktigt jäkla arg.
ni behöver inte läsa ni får ju det om ni vill!
aja skit samma. va fan först fick jag massa fucking fula kommentarer
på bloggen typ , ginger , fläskdoris , ful och sånt men har snackat med
en av dem som gjorde det och dem har slutat för länge sen men nu börjar
några andra och säga det igen!
vad fan måste man göra för att få stopp på det?
måste man ta bort fräknarna och färga håret för att det ska bli slut på alla ord?
Jag kan inte råför att jag har den hårfärgen jag har att jag har fräknar och sånt!
ni får fan acceptera det om det stör er hur jag ser ut snacka inte med mig då!!!



Kommentarer
cassandra

amen gud så omogna personer, dem är bara avundsjuka. Jag tycker du är fin som du är! <3

2010-08-05 @ 21:25:58
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/
rebecka

fräknar är as gulligt och fint ju :)

2010-08-05 @ 22:56:55
URL: http://www.rebeckacarlsson.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0