30 saker ni kanske inte visste om mig

1. JAG ÄR KÄR
2. jag har bara haft 1 seriöst förhållande
3. jag är beroende av mina naglar
4. jag ska få en mobil på onsdag kanske
5. I morgon fyller jag 15!
6. jag vill till turkiet
7. jag har värsta humörsvegningar
8. jag har skärt mig förut
9. jag skulle kunna göra vad som helst för att flytta t turkiet
10. jag smsar hela tiden
11. jag älskar en person
12. och hatar många personer
13. jag har två katter
14. jag är beroende av coca cola
15. jag vill ha en pojkvän
16. förut kunde jag aldrig gå osminkad
17. jag pratar hela tiden
18. sista dagen jag är 14
19. jag är 1.60
20. jag går i 9an
21. jag är lite blyg
22. jag säger alltid vad jag tycker
23. jag gillar inte min klass så mycket.
24. jag skrattar hela tiden
25. jag kan gråta vart jag än är
26. jag älskar min humor
27. jag har dyslexi
28. jag blir lätt sjuk
29. jag ska vara med albin och alexandra idag :)
30. jag orkar inte göra det här längre tur tt det är sista.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0