svar på frågestunden

Frågestunden avslutad.

rebecka:
vad är det roligaste du vet att göra?:)
vad gör du på fritiden?
svar: Det roligaste jag vet , är typ och åka nån
stans och bara slippa västerås några dagar.
På fritiden är jag med minna kompisar :)

albin din älskling:
1. Hur mår du?
2. Vad gör du om kvällarna?
3. hur mycket mens kan du få på en och samma gång?
4. Vad gör du nu?
5. Va någon gång nästa vecka?
tack:D
svara klokt nu;)<33
svar:
1. bra
2. kompisar eller hemma
3. deru
4. svarar på frågorna
5. självklart :)<3

albin din älskling:
1. Hur mår du?
2. vad tycker du om dej själv?(Misstolka inte)
3. Hur mycket mens kan man få på en och samma gång?(a)
4. Va någon gång nästa vecka?
hejdå:D
svar:
1. bra
2. jag vet inte
3. deru
4. självklart

DORIS:
vad tycker du om mest på dig själv?
vad heter din mormor?
svar: minna ögon och naglar.
det vill jag inte svara på.

lepepeop:
skulle du knulla i en halv timme för en miljon
svar: är det hära en seriös fråga?

Linda:
Varför bloggar du ?
Hur många läsare per dag har du ? :)
Hur kommer det sig att du just börja blogga ?:)
Går du i skolan , vilken klass då?
svar: jag bloggar för att det är roligt men det är
ju inte så roligt och få dumma kommentarer.
Olika per dag men runt 60-100, jag har ingen
aning varför jag börja blogga men det verkade
vara roligt så jag gjorde det.
Ja jag går i skolan jag går i 8an

naela:
alltså? vad håller folk på med?
"skulle du knulla i en halv timme för en miljon"
haha,seriöst skämmigt av dom som skriver de;-)
hur många läserare har du per dag :)?
hur länge har du bloggat :)?
svar: ingen aning vad dem håller på med :)
60-100
snart hag jag bloggat i 1 år började blogga i
juli men alla dem inläggen tog jag bort.

yasmine:
Vilka kläder har du helst till vardag?
Vilka kläder har du helst till fest?
pusspuss:)
svar: kläder till vardag det kan vara någonting
lätt det är olika.
Till fest så klar man ju upp sig lite med eftersom
jag inte festar så.

anonym:
vad heter din mormor och farmor?
hur många år är din farfar och morfar?
känner din mormor och morfar din farmor och farfar?
svar: deru , deru , självklart dem känner varandra.

Jag fick inte så många frågor men det är väl gör jag
bara svarar på seriösa frågor. Men aja jag kommer
inte mer ha en frågestund för ni har missbrukat det
hära helt och hållet.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0