NATTBLOGGNING

Hejsan :)
Jag har inte gått och lakt mig en för mycket tankar.
Sitter och smsar med davve han ska typ komma hitt
i morgon nån gång. Känner mig fett stresad typ halva
lovet har gått och i morgon ska jag både träffa ebba
davve och ella har ingen aning hur jag ska hinna med
men får väl försöka sen typ nån dag måste jag träffa
fredrik också shit alltså.
Aja det är massa som har skrivit till mig på msn att
jag är en stark person och jag har mått dåligt i nu 3
år och jag verkligen bara kämpar hela tiden så känner
mig rätt så stark. Men när vännerna som man verkligen
trodde på sviker en så klarar jag inte av det.
Men nu börjar jag bli lite trött så ska släcka ner datan
och lägga mig i sängen och försöka sova.
Men jag hatar när man är trött och vill sova sen när
man går och lägger sig blir man pigg riktigt segt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0