kom nys hem från fanny

Hejsan alla bloggläsare :):)
Jag kom nys hem från fanny är helt slut har skrattat
hela tiden och typ vi har dansat runt och massa ska
sitta vid datan ett tag sen sova. Vi gick och köpte coola
på hem vägen träffade vi min kusin.
Han: Shaa tjejer
Vi svarade inte
Han: emelie?
Jag: ah?
Han: du stannar där emelie jag kommer ner stanna
Jag: Okej
När han hade stängt fönstret öppnade hans kompis fönstet
för och kolla vem det va.
Fanny: vi springer
Jag: nej han kommer döda mig då
Väntade ett tag han kom ner.
Jag: nu blir du ut låst
Han: det tror du jag bor fan här
Jag: okej
Han: vad fan gör du här
Jag: ska hem till fanny
Han: är det du? (och pekade på fanny)
Fanny: ah
Han: det är väl inte killar hos dig
Fanny: nej
Han: bra
Sen började vi snacka om hur han kallar min pappa ;)
Han: om jag ser dig med en kille som ser bra ut och är okej då äre lungt
men om jag ser dig men nån kille som är äcklig och ful då ska han bort
på en gång.
Jag: hahahha okej bra då.
Han: men ska upp nu vi ses
Jag: okej hejdå
Han: hejdå
Det va smått roligt och träffa han på vägen hem skrattade vi typ
hela tiden kom hem t henne kollade på tv. Sen vid 11 drog jag
hem och nu är jag här.
Ni får bilder nu och filmer i morgon.
Bilder bjuder vi på:



Kommentarer
fannyfagerberg

älskar dej gumman

2010-04-09 @ 23:56:00
URL: http://fannyfagerberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0