kanske viktigt för er anonyma och läsa!

Alltså seriöst jag vet inte om jag kommer klara av och inte blogga!
Jag har liksom bloggat snart i 1 år det är typ enda vad jag gör framför
datan undra vad man ska göra nu framför datan om jag ska sluta blogga!
Jag vill sluta men endå inte.

Orkar inte med alla kommentarer och sånt skit snack i skolan. Tar inte åt
mig men ni fattar inte hur drygt det är.
Och föresten vet ni ens hur en ginger ser ut???
Dem har fräknar ljus hy och orange hår.
jag är långt där ifrån.
okej har fräknar men jag har inte orange hår har brunt och lite rött i mitt
sen lite blont på sommarn okej det kanske ser ut som det men jag har inte
det. sen är jag inte så jävla ljus som dem är.
Ni säger också att jag är tjock.
okej jag kanske är tjock jag själv tycker jag är det men jag bestämmer väl
själv hur jag vill se ut?
Jag är inte snygg heller ni sa att jag va ful med både smink och utan men alla
personer kan inte vara snygga. Jag är en av dem som inte är snygga men tror
ni jag bryr mig om det jag vågar iallafall visa här är jag så hära ser jag ut.
så lägg ner nu bara.
och jag fattar inte ni skriver sånt under dagarna men inte på kvällarna är det
för då är ni inte med nån? eller ni sitter bakom skoldatan och då går IP nummret
till den datan och inte hem till er men det är fortfarande inte svårt och fatta vem
det är när man har hittat datan.
Jag tänker inte ändra på mitt utsende för ni tycker jag ser ut som en ginger.
jag har alltid velat tagit bort minna fräknar eller färgat håret men vill fan inte
förstöra mitt hår med massor färg. Och om jag skulle färga håret så skulle det
inte vara jag liksom om jag skulle ta bort fräknarna skulle det inte heller vara jag.
Ni kanske ska börja tänka efter nu!!!
Det är inte svårt och hitta IP nummret.



Kommentarer
* Em

Sv; okej! :) Har du några roliga planer för helgen då? Valborg och allt :P Men du, ge fan i att bry dig om vad folk skriver :) Tycker fräknar är supergulligt och jag älskar mina.

2010-04-28 @ 23:05:40
URL: http://emelojs.blogg.se/
Anonym

haahhahahahahahahahahahahahahahahaha

2010-04-29 @ 10:24:18
sandraverrone

jag är långt i från röd hårig och jag har inga fräknar alls är inte ins helt vit och mig kallar dom ginger..helt sjukt vad folk håller på,ganska drygt,men bry dig inte om dom!kram

2010-05-01 @ 17:57:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0