ingen rubrik?

Kom nys hem från skolan.

kolla nys kommentarer på min blogg har fått riktigt
många och det är från anonyma om ni vill veta är
det inte så svårt och söka upp er när ni slänger en
kommentar så står IP nummret där och det är inte
så svårt och söka upp. Okej det kommer bara till
datan men då kan man ungefär räkna ut vilken
dator det kommer ifrån.

Föresten så tänkte jag sluta blogga ett tag eller jag
vet inte har fått värstabloggtårka har ingen aning
om vad jag ska skriva eller nåting ska blogga idag
sen så får vi se om jag bloggar typ 1 inlägg per dag
eller ingeting.


Kommentarer
F.h

bloggen igång igen!

Följ den gärna! Lämna också någon kommentar om du ändå är igång! :)

2010-04-28 @ 20:28:58
URL: http://feliciahaag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0