hos ellen

Hejsan alla bloggläsare :):)
Sitter hemma hos ellen ska sova här ikväll hon strippar
för mig;) hahaha nejdå skoja ba. Iallafall det va sista
prao dagen idag riktigt skönt fick typ armband smink
hårnålar parfym därifrån fett snällt :) idag kom älsklingen
till jobbet.
han: ursäkta har ni blablabla
jag vänder mig om blir fett rädd.
han: hahah hej
jag: hej
vi pratar om massa alla kollade på oss
.
aja skit samma slutade kvart över 3 gick och mötte ellen
och hennes låssas mamma anna sen gick vi hitt hennes
mormor kom och hämta oss här stjusade oss till mig hämta
minna saker nu sitter vi hära. Vet inte vad vi ska göra ikväll
ska försöka blogga mer senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0