hemma

Hejsan alla bloggläsare :):)
Nu har jag kommit hem eller liksom nys duschat
kände mig inte fräch liksom men nu känner jag mig
fräch. igår så hade vi ju främande nils lotta och peter
va hemma hos familjen lagelius. vi åt ju och hade roligt
sen kollade jag ellen olive nils och lotta på film men sen
så drog peter och lotta hem och nils stanade och sov kvar
vi kollade ju på nån skräck film den va väl sisådär jag somnade
i soffan sen vaknade jag av att oliver drog bort täcket jag
hade på mig gick in t rummet bytte om sen la mig ner och sov
sen nu på morgonen har jag och ellen ätit frukost och kollat
på bratz. vi kom verkligen på att det stämmer in på mig emma
ellen och fanny. Aja nu ska ni få se vad jag fick därifrån jag praoa.


jag ellen fanny och emma

inga bra bilder för dem är tagna med mobilen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0