god morgon

Hejsan :)
ALLTSÅ SERIÖST PÅ FRÅGESTUNDEN KAN NI SLUTA
SKRIVA OM MIN MORMOR OCH MORFAR , FARMOR OCH FARFAR
NI BEHÖVER INTE VETA NÅTING OM DEM SÅ NI VET KOMMER
JAG INTE SVARA PÅ DET FÖR JAG TYCKER ATT DET INTE ANGÅR
ER. JAG HAR FRÅGESTUND FÖR NI SKA FÅ VETA NÅTING
OM MIG ELLER OM MIN BLOGG MEN ISTÄLLET FRÅGAR NI
SÅNT. BLIR VERKLIGEN IRRETERAD. KOMMER INTE HAR
FRÅGESTUND NÅ MER FÖR NI MISSSKÖTER ER BARA.
aja skit samma blir så irreterad , nu sitter jag här har ingen
aning vad jag ska göra idag har lite ont i huvudet så det blir
och vara hemma ska ju svara på frågorna senare. Men sätt
igång och fråga min inte om min MORMOR & MORFAR & FARMOR
& FARFAR.



Kommentarer
jessica

JoRa det är toppen vad händer idag ?:)

2010-04-11 @ 09:58:21
URL: http://priyan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0