god morgon

Hejsan alla bloggläsare :):):)
Sitter nu här vid datan och ha nån konstig film på.
Känner mig trött men kan inte sova :(
blev väckt 4 gånger i natt riktigt drygt.
första gången va av katten sen andra gången så
ringde mobilen och då va det benny och teo som
ville att jag skulle gå ut dem pratade men inte jag
orkade inte svarade ju i sömnen. sen va det katten
som väckte mig hela tiden. Riktigt segt aja nu ska
jag bara ta det lungt måste köpa vågtång idag också
men vill helst bara sova så jävla trött. I morgon äre
tillbaka till skitskolan men jag får träffa älsklingen
i morgon iallafall går inte på samma skola men
han går i skolan som ligger typ brevid min skola så
antingen kommer han t mig under skoldagen eller
så träffas vi efter skolan.
Shit va långt inlägg nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0