drar snart

Hejsan
och
Hejdå

Snart kommer pappa jag börjar inte förens 10 men
ska typ dra nu ska åka och köpa baguet till lunch
orkar inte gå iväg på stan och köpa sen tillbaka så
gör det nu sen äter jag vid 12 eftersom jag bara
jobbar i 2 timmar innan jag har lunch. aja bloggar när
jag kommer hem. ska inte va med nån idag orkar verkligen
inte är helt slut efter jag har varit med sofie robin viktor
helmer älsklingen och lite isak och sen några små glin.
hela veckan. så nu ska jag fan ba sova. Aja bloggar ju
när jag kommer hem.
Ha en bra dag för det kommer jag iallafall ha. :)♥


Kommentarer
issa - rappare och låtskrivare

sv: förlåt för sent svar:( men de är bra med mig! själv sötnos?

2010-04-22 @ 10:44:00
URL: http://issabellek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0