drar snart

Hejsan alla bloggläsare :):)
Tänkte blogga nu kanske drar om 20 minuter men liksom
lika bra och blogga tidigt jag ska ju vara där klockan 10 man
vill ju inte komma för tidigt och inte för sent heller 1 minut över 10
gör inte så mycket aja skit samma. Man vill ju att dem ska få ett
bra intryck. Jag kanske kan ha as mycket smink men bara för jag
har mycket smink betyder det ju inte nåting fullt. Jag trivs med
smink som man inte ser minna fräknar men dem syns lite men skit
samma. Aja ska ju snart dra. Har ingen aning när jag slutar heller.
Men när jag slutar ska jag nog träffa sofie och pojkarna om jag
hinner och om jag får hoppas jag slutar tidigare än dem stänger för
då hinner jag såklar. Aja sitter och lyssnar på JUSTIN BIBER.
nej nu ska jag sluta skriva.


Kommentarer
simone

Så snygg du är :)

2010-04-19 @ 11:52:38
URL: http://fattybom.se
* Em

Hej igen! Helt okej. Är allting bra med dig en måndag som den här? :)

2010-04-19 @ 13:25:27
URL: http://emelojs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0