arg

Nu måste jag bara skriva lite.
Jag blir riktigt arg på er som tror att ni har nåting med mitt privat liv och göra. Det är bara minna närmsta vänner som har nåting med det och göra kanske inte ens dem vem vet? Jag träffar vem fan jag vill jag är tsm med fan jag vill och ni behöver inte säga ett skit. Ni behöver inte gå omkring heller och sprida massor rykten.
Så fort jag bara kommer till skolan ska jag höra nåting om min blogg vem jag har varit med eller vem jag är på g eller tillsammans med. Seriöst LÄGG NER BARA! jag får väl göra vad jag vill ni behöver inte bry er.


Kommentarer
bAlbinDinÄlskling

hej.

visste nt att det var så påträngande. men finns alltid emelie.. älskar dej mycket mycket mycket & mer.

mysigt vi kommer ha imorn!:D :D



föresten så är jag en utav dina bästa vänner så jag har med ditt närmaste att göra..:D



I LOVE U:D<3333333

2010-04-26 @ 21:17:30
URL: http://albinrosback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0