7-9/09 kväll

Hejsan

Nu har jag nästan nys kommit in , efter mitt
förra inlägg så satt vi vid datan sen så åt mat
sen så den datan jag satt vid då slutade internet
fungera så satt mig vid en annan data jag och ellen
satt i varsit rum och chattade sen gick vi ut och träffa
fanny sen in igen (tog massa bilder nåra av dom
kommer upp på bloggen) sen så åt vi glass tog
massa bilder då också vet inte om dom kommer upp aja
sen så drog fanny hem och ellen satt sig vid en data
och jag vid en annan data sen kom albin till oss vi typ
gick ut och tog nåra kort och filmade , sen så gick vi
hem sen kom pappa och hämta mig kom hem åt nu
sitter jag här och får alla bilder som vi har tagit det är
typ 79 st men dom bra kommer upp jag lovar. + filmerna
vi filmade kommer upp på min andra blogg , emelieresander.blogspot.com





♥puss e


Kommentarer
ellen lagelius

älskar dig mesttt babeee <3333333333333333333

2009-09-08 @ 07:26:31
URL: http://ellenlagelius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0