trött

Hejsan

Nu har jag nys duschat ska klä på mig och flätta håret sen
ta det lungt ett tag sen gå och sova är riktigt trött aja allafall
skulle ju dra till jonte vid 3 men det blev att jag drog ditt
vid 4 , kom ditt typ kramade sönder honom hade inte träffat
han på as länge kollade på film tog det lungt satt en stund vid
datan sen så skulle han äta så vi satt och kolla på tv och bara myste
sen vid 9 tiden kom pappa och hämta mig vi köpte donken åkte
hem och åt sen jag på engång in i duschen och nu sitter jag här.
I morgon är det ju skola har redovisning får väl se hur det går.
aja iallafall ska nog börja blogga mer på denna blogg en den andra
vi får se.

♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0