shoppat

Nu har jag nys kommit hem från erikslund är fortfarande med ebba
efter mitt förra inlägg drog vi ut med karin och linnea typ cyklade
omkring och spelade in massa filmer (som inte kommer komma upp)
sen efter det cyklade vi hem till mig för jag och ebba skulle till erikslund
köpte mjukisbyxor och en stor tröja och ett par skor men vet fortfarande
inte om jag vill ha dom skorna eller dom andra så ska fundera.
nu ska vi gå och ta nåting och dricka ett till inlägg kommer senare ikväll.



♥puss e


Kommentarer
Anonym

snygga skor!:) ta dom i morgon till skolan!!

2009-09-15 @ 21:18:58
Anonym

snygga skor!:) ta dom i morgon till skolan!!

2009-09-15 @ 21:19:57
URL: http://ellalindstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0