roligaste dagen

Okej jag vet att min bild där uppe är helt cp ska försöka fixa den i
morgon pallar verkligen inte nu ska snart krypa ner och sova.
aja eftet mitt förra inlägg vad gjorde vi då jo amanda ritade klart
playboyen , kristiina satt vid datan , och jag satt och skrek typ haha
sen ringde vi nån som har kallat kristiina massa saker och sen fick
vi damp åkte ut runt sen drog amanda hem jag och kristiina åkte
hem till mig hämta hennes saker sen gick hon hem och pratade
med mig hela vägen tills hon mötte sin mamma sen hoppade jag
in i duschen fixade i mitt rum nu sitter jag här ska snart gå och lägga
mig ska försöka fixa lite med bloggen om jag inte gör det gör jag det
i morgon.



den ritade amanda , den är typ mer rosa i verkligheten.

♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0