oritering på skolan idag

nu har jag nys fixat klar mig , gick upp vid kvart över 7 satt mig
vid datan börja fixa mig halv 8 först sminka mig sen håret sen så
klädde på mig och satt mig vid datan borsta (stavning) tänderna
så nu sitter man här och tar det lungt ska börja packa väskan snart
packa ner tjocka kläder och typ vatten frukost och en macka sen vid
kvart i 9 kommer pappa och hämta mig sen ska vi åka och hämta
karin linnea och ebba sen ska vi åka till typ gryta för vi ska ha oritering
får väl se hur det går det hära året förra året gick det ju inte så jättre
bra vi tappade bort oss men aja , efter skolan ska jag nog vara med
ebba men vi är nog hemma hos mig så jag skriver när jag kommer
hem. (ser ut så idag)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0