kännslosam dag och klant dag

Nu sitter jag här har nys plåstat om mitt ben , drog till skolan vid
kvart över 8 kom ditt hade so bara prata sen rast sen ea sen så tjejgrupp
alla tjejer satt och grätt vi skulle berätta en sak och då börja man
gråta för det man sa , efter det lunch rast tvättade borst sminket
efter det så skulle vi firra våran lärare för han fyller 35 idag så dom
som hade no gick till han och hade lekstion och vi som hade hk plockade
fram tårtorna som dom hade gjord igår och sånt sen kom resten av klassen
sen kom han och vi börja sjunga vi fickade sen fick vi sluta tidigare vänta
på amanda och kristiina vi skulle hem till mig men på vägen ramlade vi så
amandas kläder gick sönder jag fick sår på mitt ben och klämmde benet lite
så jag haltar och kristiina fick lårkaka så hon haltar också sen drog amanda
hem med cykeln och jag och kristiina gick hem till mig men sen gick hon hem
också , kom in fixade såret och nu sitter jag här har ont i min hand den är
också lite uppskrappad och benet svider som fan , det blir nog bara för mig
och sitta hemma nu och ikväll skulle jag nog sova hos jonte skriver mer senare.


mitt ben ser helt vitt ut:o
♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0