irreterad

nu sitter jag framför datan och äter mat och är irreterad
för min mobil slutade fungera för 1 timme sen så fick damp
aja idag så har vi haft oritering gick ganska bra först körde
vi lätta sen halva medium sen kom pappa och hämtade oss
stjusade oss till karin och linnea vi fick till hemköp och
köpte mackor tårta och kladdkaka typ , sen efter det
gick vi till karin och linnea och tjockade oss och sånt sen
så drog ebba hem jag karin och linnea kollade på tv sen
satt vid datan sen slutade ju min mobil och fungera fick
damp höll på och börja gråta sen drog jag hem sitter och
äter nu ska skynda mig sen packa upp väskan sen hoppa
in i duschen sen datan ett tag sen sova.
eftersom min andra mobil är sönder som jag har alla bilder
på sen idag så kommer inga bilder bilderna kanske kommer
upp senare det berorpå.
♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0