hemma

nu har jag nys kommit in för den sjuka kvällen som jag sa i
inlägget under mig så har jag stått på loppis idag sen skulle
jag va med sofie men det gick inte så jag drog till ellen va med
henne och lotta ett tag gick och hämtade måns på ett kalas sen
så kom fanny och lotta drog hem sen gick vi till lassarättet och
tog bussen till rocklunda mötte upp emma och kajsa sen in
i abb arenan och kolla på hockey vik pojkar 95 spelade sen
så skrattade vi som fan hela tiden och typ ja efter matchen
så stod vi ute jag och emma typ stod och dansa eller alla
stod och dansa utom ellen aja skit samma sen drog emma
och kajsa och typ jag satt och försökte ta det lungt så snackade
först med david sen danne sen kom ellens mamma och hämtade
oss i bilen så börja jag sjunga sen fanny sen ellens mamma sen
ellen så jävla roligt sen så stjusade fanny hem mig och nu ska
jag hoppa in i duschen sen sitta vid datan och ta det lungt
sen sova.
♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0