har nästan nys kommit in

jahapp då är man tillbaka in nu då hur har min dag sätt ut då?
jo så hära har den sätt ut:
vaknade upp ju ville inte gå upp men bara och gå upp och fixade
sig sen efter det så drog till skolan först ex-engelska sen så
matte rast skulle ha idrott men blev inte av så hade ea istället
jobbade med svenska sen lunch rast engelska och cirkel sen
drog jag fanny och ellen hem till ellen sen gick vi till michelle
va med henne ett tag sen gick jag fanny och ellen till viksäng
och mötte emma åkte buss till centralen hade problem och
hitta vilken buss vi skulle åka med men sen hittade vi åkte
till hälla köpte rosa ugs och emma svarta sen så efter det så
gick vi till donken och åt , åt som fan sen skulle vi gå hem men
vi åkte buss gick till viksäng och hämtade emmas cykel sen
så gick vi en bitt och skildes av på vägen fanny stjusade hem
mig så nu sitter jag här ska ta det lungt hela kvällen sen sova
är sjukt trött.

♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0