fortfarande feber men mår mycket bättre

jag har fortfarande feber men jag mår mycket mycket bättre
hoppas det går bort min feber idag allafall snart för jag vill
verkligen till skolan i morgon det är tråkigt och bara sitta hemma
okej det är ganska många inne på msn för viksäng är ju lediga idag
och många som smsar en men endå det är fortfarande tråkigt jag
sitter vid datan kollar lite på film och smsar ska nog snart äta sen
får vi se vad jag gör kanske går ut och går för att få friskt luft
det beror på om jag orkar aja har ingen aning vad som händer
idag om jag mår bättre kanske jag hittar på nåting , pappa är
på kryssning så han kommer hem vid 7 tiden ikväll med min parfym
och godis , skriver mer senare idag eller ikväll.

♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0