förlåt

förlåt för mitt dåliga uppladdning igår jag va typ inte hemma på
hela dagen kanske va hemma i 10 minuter innan jag drog igen
aja igår kväll så kom ju ebba och hämtade mig vi åkte hem
till ebba sen så gick vi ut sen in sen ut igen sen in igen sen
gick vi ut ett tag och träffade viktor andy och david inte för
jag eller ebba vet vilka det är men det va roligt endå dom
är cp aja sen gick vi in va kanske vakna till typ 2 inatt.

nu sitter jag hemma hos ebba hon har nys hoppat in i duschen
så jag sitter vid henne data och bloggar lite men när hon kommer
ut vet jag inte vad vi gör vi är as trötta både två så det blir väl
typ och ta det lungt idag , senare idag ska jag allafall hem vet
inte vad som händer idag men ett inlägg om det kommer
väl senare.

Jag känner att det va länge sen jag ladda upp nå bilder men asså
min mobil är sönder så kan inte ta nå nya eller jo med min kamra
men den har inge batteri och jag orkar inte ladda den men aja
nån bild kommer väl säkert när jag kommer hem vi får se

♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0