:)

nu sitter jag här igen har nys fixat mig okej fixade mig
inte mycket typ satt om håret och satt på kläder haha
ska kolla så jag har packat ner allting till simningen
ska snart till skolan också vi har typ engelska nu på
morgonen och jag har glömt och skickat bilder men
får fixa arbetet i helgen tror att det ska va klart typ
näsa vecka sen har jag ingen aning vad vi har men
efter lunchen ska vi åka och simma allafall. sen tror
jag inte att jag ska göra nåting speciellt efter skolan
vi får se.
Dagens outfit:

rosa linne: gina
svart linne: gina
legins: inte i västerås iallafall
svarta strumpor: inte i västerås
hårband: h&m
armband: lite överallt
♥puss e



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0