:)

nu sitter jag här vid datan och tare lungt funderar på vilka byxor jag ska
ha om jag ska ha leggins eller jeansleggins eller mjukisar , får skynda mig
vad jag ska ha för byxor iallafall vaknade halv 7 av att jag grät hade drömt
lite hemskt aja sen så gick upp vid 7 fixade mig och sånt nu är jag klar förutom
med byxorna ska snart packa ihop datan ska ha med den idag för vi ska ha
tjejgrupp och bilderna som vi ska visa finns bara på min data , efter skolan
ska jag nog vara med amanda och kristiina ett tag sen sover jag nog hos
jonte ikväll. skriver mer när jag kommer hem , en bild på hur jag ser
ut idag kommer nog så fort jag har valt byxor.
♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0