en till rolig dag

Nu sitter jag här och nördar musik har nys kommit in aja
först så drog jag till skolan hade först bild rast matte
lunch rast no sen så drog jag hem till ellen vi drog till
viksäng träffade massa folk sen till hamre sen behövde
jag hem så tog ellens cykel cykla till henne sen hämta min
väska och gick hem senare så kom amanda och kristiina till
mig vi målade oss vi va sjukt snygga sen tog vi massa kort
amanda drog vid 7 tiden jag och kristiina åkte till ringvallen
och skämde ut oss och sen in till mig tvätta bort det sen
gick hon hem nu sitter jag här ska ba sitta här sen gå
och lägga mig juste måste äta är sjukt hungrig åt nästan
inge lunch på skolan.


♥puss e



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0