emelie + kristina + amanda

Nu sitter jag här med kristina och amanda dom kladdar på minna
väggar och jag sitter vid datan , minna väggar är snyggas och dom
blir snyggare när amanda och kristina kladdar amanda ritar playboy
nu så tar väl kort på det sen lägger ut här på bloggen så får ni se.
aja drog ju till skolan vid typ 8 tiden hade först so sen så rast efter
det x-engelska rast no lunch rast matte svenska sen så drog jag
och kristina hem till kristina och hämta pengar åkte till hemdals
grillen köpte två kebab talrikar sen glass sen till amanda åt tårta
sen åkte vi hem till mig i regnet jag ba "jag ser ingeting" typ hela
tiden hahahahaha , kom hem till mig börja kladda nu sitter vi här ska
nog bara vara här inne , bilder kommer nog det dom har skrivit.
en bild på mig och amanda sen skoljoggen.

♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0