e+a+k+c

Nu har jag nys duschat , det hära inlägget kommer bli ganska
långt och nåra bilder blir det också , efter mitt förra inlägg så
fixade jag mig sen så efter det så cyklade jag hem till amanda
och där va caroline och kristiina , kristiina och amanda fixade
sig caroline satt vid datan och jag smsade , sen drog vi ut cykla
runt sen drog vi ner på stan va där kanske i 1 halv timme sen
drog vi till skiljebo och gjorde massa sen till haga va utan för
ebba och kristiina amanda och caroline dampa sen drog vi hem till
amanda (skulle åkt hem men vi bestämmde att jag skulle sova hos
amanda) , så vi drog ditt typ satt och tog det lungt. senare mot 12
tiden hade vi tråkigt så vi knött ihop 3 handukar för vi skulle kolla
om vi kunde klätta ut genom fönstret sen kom jag på nej lakan så
vi knött ihop 4 lakan sen skulle jag klättra först men vågade inte när
jag skulle börja så kristiina klättra först sen jag och så stod vi där ute
ett tag sen skulle kristiina försöka komma upp men det gick inte så
bra så hon ramlade 2 gånger haha så amanda fick gå ner och öppna
sen så satt vi typ och prata sen gick vi och la oss i amandas säng fick
nästan ingen plats men sen gick caroline och la sig på soffan så hon
sov där jag och amanda och kristiina sov i sängen , när vi vaknade så
tog vi det lungt sen gick vi och åt pizza sen så hem till amanda och hämta
carolines saker sen åkte vi och satt oss och prata sen så cyklade jag hem
kom hem duschade nu sitter jag här , ska vara inne resten av dagen orkar
seriöst inte göra nåting är helt slut , men nått litet inlägg kommer väl ikväll.

amanda och caroline i fönstet där uppe

fönstet högst upp där klättrade vi ner


♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0