börjar kanske bli sjuk

länge sen jag kom hem men har inte orkat bloggat har inte mått
nå bra har ont i huvudet fryser och ont i typ hela kroppen kanske
börjar bli sjuk , aja drog ju till skolan , skolan har seriöst sugit idag
har gråtit hela dagen först mötte jag upp ebba så fort jag såg henne
börja jag gråta sen so satt i ett grupprum men sofie ella och ebba
vi typ satt och jobba och jag satt och grätt sen så rast pratade med
massa då om vad som har hänt efter det så ex-engelska men gick
inte för jag karin linnea och ebba satt och prata i typ 1 timme väldigt
skönt sen skulle vi ha no men hade matte istället sen så lunch försökte
äta fick väl lite mat i mig efter det så rast pratade i telefonen typ hela
tiden sen så svenska sen loggboken sen drog jag och ebba hem till
mig vi satt vid datan åt mackor sen gick vi och la oss och vila somnade
typ i en kvart väldigt skönt nu sitter jag här , ska nog kolla på nån
film och ta det lungt mår ju inte så bra.
♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0