9-9/09 kväll

Hejsan

Förlåt för jag inte bloggade i morsse men asså
jag typ vaknade vid 6 och orkade typ ingeting
hoppade in i duschen sen så fixa mig och fixa håret
och massa sen kom sofie hem till mig vi typ fixade
oss sen drog till skolan först hade vi so sen rast sen
så x-engelska sen så typ no , lunch rast sen så matte
sen svenska (loggbok) sen så cyklade jag och sofie
hem till mig åt och jag fixade mig sen åkte hem till henne
hon fixade sig sen så efter det så åkte vi till hälla hon
skulle köpa en mössa men gjorde aldrig det så vi åkte
och köpte donken sen in på leksaksaffären haha sjukt
roligt sen köpte hon hårfärg och sen köpte vi jolt också
sen hem till mig färgade hennes hår kollade på film och
åkte typ nys hem ska snart gå och lägga mig.
+ filmerna vi filmade idag kommer på andra bloggen
men bilderna på båda bloggarna. emelieresander.blogspot.com






♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0