8-9/09 kväll

Hejsan

Nu har jag nys duschat ska
snart äta efter det ska jag sitta
en stund vid datan sen sova aja
min dag har sätt ut så hära: först
vaknade fixade sig sen drog till skolan
först engelska rast sen skulle vi ha
svenska men vår svenska lärare va borta
så vi hade ea jobbade med matte då efter
det ea-iup jobbade med min tidning då sen
lunch rast loggbok sen idrott efter det så va
jag med ebba vi typ tog det lungt sen drog hon
hem och jag drog ut och va med sofie vi åkte
till hälla va där gick omkring sen efter det åkte
vi och satt oss och prata sen så åkte vi hem till
mig sen drog ut träffade madde och carro sen in
prata sen drog sofie nu ska jag äta sen sitta ett
tag vid datan sen sova.

♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0