5-9/09 eftermiddag

Hejsan

Nu har jag läst lite ut av alla 4 böckerna
började och läsa två sidor ur den engelska
boken fattade inte så mkt men men sen så
börja jag läsa en bok som heter "för bra för att dö"
och den har jag snart läst klart asså när man läser
den kan man verkligen inte sluta läsa den så jävla
bra. sen började jag och läsa en bok som heter
"jag saknar dig! jag saknar dig!" den handlar om
två tvillingar och ena blir påkörd och dör , läste typ
första kapitlet och det va ganska svårt och förstå
men när man har kommit in i den så blir det nog
lättare sen börja jag läsa en bok som heter "bögslungan"
men den har jag läst förut och den är också så bra så
man inte vill sluta läsa den sen går det väldigt snabbt
och läsa ut. aja så nu sitter jag här vid datan ska nog
fixa mig sen ta det lungt äta nåting senare idag blir
nog mot kvällen ska jag hem till älsklingen jag skriver
nog mer innan jag åker till han.

♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0