4-9/09 kväll

Hejsan

Nu har jag nys kommit in fyfan kvällen har
varit rolig som fan aja pappa kom och
hämtade oss hos felicia hem till mig fixade
oss sen drog ut träffade sofie och ella vi
satt och as garvade ella kastade klubba på
min fot skrek som fan sen typ cyklade vi
och skrek som fan till coop mötte linus och
adam gick in på coop köpte burn (stora) en
varsin höll på och dö när alla hade drukit
nästan allt hade jag halva kvar , aja sen
drog vi till ekbergaskolan eller vafan det
nu heter på vägen ditt mötte vi ellen tess
och amanda stanna och sa hej sen drog
vi vidare när vi satt på den skolan kom
massa sen så stanade 2 st kvar vete fan
vrf sen drog alla andra sen kom alla
tillbaka igen sen så drog vi till viksäng
hade as roligt haha sen blev jag kissnödig
så kunde inte ställa mig upp sen åkte jag
och felicia hem vi satt och lyssna på musik
sen gick vi ut och satt oss vid gatan sen kom
hennes pappa och hämta henne (hon skulle ju
sova här men hon ska jobba i morgon så det blev ingeting).
snart ska jag nog gå och lägga mig är så hära jävla trött aja vi hörs i morgon.

♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0