4-9/09 eftermiddag

Hejsan

Nu sitter jag hemma hos felicia vid hennes data
mendans hon gör pankakor till henne och mig aja
iallafall så drog jag till skolan mötte ella vi gick och
mötte felicia sen skulle vi ha so men vår lärare va
sjukt så vi fick ha engelska eller matte istället jag
hade matte jaja sen så typ rast sen va det ea hade
matte igen det är typ ba matte och engelska vi har
kommit igång men , sen efter det så va det svenska
sen så lunch sen tog jag och ella bussen till stan vi lånade
böker lånade 3 svenska och 1 på engelska kommer inte
fatta ett skit men vi måste , aja sen så tbx till skolan
vänta på felicia typ prata med amanda och massa
sen drog jag och felicia hem till henne nu sitter jag här
och felicia gör pankakor som jag sa ska snart gå ner
och äta sen så blir det att vi drar hem till mig jag skriver
mer sen när vi kommer hem till mig eller när jag har tid.

♥puss e



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0