3-9/09

Hejsan

Nu har jag nyss kommit hem , så sitter här och äter.
vid halv 12 drog jag hem till ellen vi nördade vi datan
sen typ gjorde vi inte så mkt mer jag försöka mobil
blogga men gick inte så bra eller jo det gick på andra
bloggen men inte den hära aja skit samma efter det
så åt vi sen så spelade in massa vidior , jag tror typ
dom kommer komma upp på min andra blogg sen
tog vi nåra bilder men vi får se om dom kommer
upp här eller på den andra bloggen om ni vill
kolla på videon så gå in på emelieresander.blogspot.com
aja efter det så fikade vi sen drog vi till viksäng träffade
emma sara tess victor wille emelie och massa andra känner
typ inte nån men aja sen så drog jag och ellen och tess hem
till tess sen till tess fotbolls träning sen följde tess mig en
bitt för hittade inte hem och nu sitter jag här ska snart
duscha sen ta det lungt sen sova för i morgon har jag
skola , har varit ledig igår och idag.

♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0