12-9/09 kväll

Hejsan

Nu har jag nästan nys kommit hem är helt slut asså
dagen har varit rolig och jobbig aja efter mitt förra
inlägg så fixade vi oss jag och sofie gick till skolan
sen så typ mötte vi ella sen mötte vi felicia efter det
gick vi till coop köpte stora burn jag drack upp hela
min blev typ helt yr och mådde skit aja iallafall så gick
vi hem till mig sen drog vi ut igen sen så gick vi omkring
vi gick till skolan typ gick upp på taket men sen kom nån
vakt så fort vi hade hoppat ner drog till hemdals grillen
och köpte kebab va inte hungrig men åt endå va hos ella
och åt sen så gick vi till viksäng träffade simon och eddie
sen typ gick vi och lämnade ella sen så gick jag sofie och
felicia till mig och felicias pappa kom och hämtade dom
kom in satt mig vid datan ska snart gå och lägga mig är
så hära jävla trött men här kommer nåra bilder ni får inte se filmerna.
bilderna ligger inte i ordning



♥puss e


Kommentarer
Anonym

Tack för en rolig kväll! Vet inte om jag ska säga dag för att det vart tråkigt ett tagXP

Men men!<3 Haha min text rimmar:O:P<333

Aja ha en bra dag med jonte så ses vi i morgon!!<3

2009-09-13 @ 08:57:45
URL: http://ellalindstrom.blogg.se§


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0