12-9/09 eftermiddag

Hejsan

Jag la inte upp nått inlägg igår men efter jag kom
hem tog jag det bara lungt sen så gick ut med fanny
först åkte vi till irsta sen till hälla köpte smink sen
åkte vi hem senare drog vi ut och träffade sofie , fanny
drog hem jag och sofie cyklade hem typ kollade på film
och somnade sjukt tidigt , nästa dag vaknade vi vid 7 tiden
gick upp halv 8 fixade oss sen drog vi till danstävlingen ella
och ebba skulle dansa väntade där tog massa bilder spelade
in massa filmer sen så vid 3 tiden dansade dom och nu har
vi nys kommit in ska fixa oss sen ska vi dra ut , skriver mer
ikväll när jag kommer in och bilderna från idag kommer ikväll.

♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0