11-9/09 eftermiddag

Hejsan
Nu har jag nästan nys kommit i morse
duschade man sen så fixade sig sen kom
ebba efter ett tag drog vi till skolan först
hade vi so sen efter rast sen ea sen rast
sen svenska lunch cyklade till björnön hade
skoljoggen gick med amanda och kristina
sjukt roligt vi hade när vi gick sen så cyklade
hem kom hem ringde ella sen ringde pappa
nu sitter jag här ska snart ringa sofie sen typ
smsa amanda eller ringa för och kolla hur det
blir ikväll , skriver mer senare.
+ det är två månader idag för mig och jonte

♥puss e


Kommentarer
Ann-Sofie

japp :) tyckte du hade en söt blogg ^^ Jodå de är bra med mig. Och jaa jag är en tjej i malmö som bloggar ;D

2009-09-11 @ 16:33:06
URL: http://littlebitofthat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0