10-9/09 eftermiddag

Hejsan

Nu har jag nästan nys kommit hem från
skolan , bloggade inte i morse för vaknade
kanske vid halv 6 tiden hoppade in i duschen
sminkade mig sen kom sofie vi fixade oss försökte
äta frukost men det gick inte aja sen drog vi till
skolan , först hade vi bild den va roligt vi jobbar med
grafiti efter det rast sen matte jobbade väldigt mycket
sen fick vi reda på att vi inte få ha mobiler på lekstionerna
eller huvudtaget inte ens lyssna på musik (får smsa på raster)
sen så lunch sen rast sen så hade vi no i två timmar men vi
byggde lego då sen så efter det loggbok , sen så cyklade jag
och mötte casey och nu sitter vi här får se vad vi hittar på
måste allafall plugga och hon får hjälpa mig för det är på
engelska aja lägger in nåt mer ikväll.



♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0