trött som fan

hej alla bloggläsare!
nu har jag fixat klart mig och allting är sjukt trött
vaknade kl 6 fast jag skulle vakna kl 7 så jag har
legat i sängen och halv sovit ganska skönt men endå
ville jag sova helt aja sånt får man väl ta.
- vaknade
- duschade
- fixade kläder
- åt frukost
- fixade håret
- tog kort men inga blev bra så fick ta om
- och nu sitter jag här
- ska snart borsta tänderna
iallafall så sitter jag här nu i går fick jag tillbaka min
kamra men endå blir det inte bra bilder så jag har tagit
bilder med min webb kamra och därför ni inte får se mitt
ansikte är för jag inte har smink på mig ni får se mitt ansikte
när det är svart vitt för då blir det bättre men när det är färg
blir det helt cp och det får ni ta iallafall har vi lego hela dagen
men vi ska göra massa annat på morgonen får vi kläder som
vi ska sälja sen vid 10 skulle vi kolla på nåting sen vid 2 tror
jag det va så ska vi ha fn-dag , efter skolan ska jag va med
fanny och ellen så antagligen bloggar jag när jag är med dom
eller när jag kommer hem , nej nu känner jag att jag ska sluta
skriva.

tunka : gekås (ullared)
legins: gina
sen ska man ha
skor: tygskor , skopunkten
jacka: stadium


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0