trött

nu sitter jag här vid datan har nys skrivit klart nåting
som vi skulle skriva efter vi hade gjort ett arbete och
det skulle skrivas på engelska , aja iallafall efter mitt
förra inlägg satt jag och fanny vid datan helt plötsligt
plingade det på dörren gick och kolla vem det va men
då blev det svart i trappen va as rädd men öppnade ändå
och där så stod joel och robin haha dom ba gick in till mig
och åt chips och massa haha och joel gjorde som jag och
fanny skrattade som fan haha fyfan va roligt det va.
sen drog dom efter ett tag drog jag och fanny ut va ute
och hade roligt sen pratade jag i telefonen med benny ett
tag sen så cyklade jag med fanny en bitt ringde upp
henne pratade med henne när hon cyklade hem och när
jag cyklade hem kom hem satt mig vid datan och skrev
det dära snart ska jag äta sen vet jag inte vad det blir
det blir säkert ett till inlägg senare ikväll.
// emelie resander♥


Kommentarer
Anonym

sötnos (: <3

2009-10-23 @ 13:50:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0