sofie har roligt

nu sitter jag och sofie hemma hos mig och hon sitter och
plattar håret och dampar , hahaha aja det är allafall sitt
riktiga sofie , för nån halv timme sen så åt vi pizza orkar
seriöst inte äta nå mera nu , vad har vi gjort idag?
jo jag skulle ju möta sofie vid bussen men gick till skiljebo
och mötte henne tog bussen till nått ställe sen bussen hem
haha vilket liv träffade amanda och kristiina senare på
kvällen va med dom ett tag , sen så drog vi in pappa
stjusade oss till sofie och vi hämta saker sen så kom vi in
och gick och åt nu ska vi välja film och bara ligga och mysa.


♥puss e


Kommentarer
Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på¨texterna jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni

2009-10-09 @ 22:16:35
URL: http://beloni.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0