skriver av mig.

nu är det så hära att jag inte kan sova jag bara ligger och
tänker och tänker på dig jonte och det vet du om ni som känner
mig vet om att jag va tillsammans med en kille som heter jonte
i 2 månader och 11 dagar och dom månaderna va dom bästa i
mitt liv så mycket som jag älskade dig så mycket har jag inte
älskat nån det va verkligen kärlek nån gång visste jag att det skulle
komma ett slut men viste inte att det skulle bara vara du och jag i
2 månader och 11 dagar. den 11/7-09 blev vi tillsammas och vi
va ungefär varje dag innan jag åkte iväg med ebba sen kom jag
tillbaka och då va vi mer och mer men sen när skolan började
va vi verkligen typ ingeting kanske 1 gång i veckan . men det
kan jag förstå du går i 9an har mycket med skolan och jag går
i 8an har också mycket med skolan men sen kom dagen den 22/9-09
gjorde du slut klockan 21.31 på kvällen , ni behöver inte veta varför
nåra av minna kompisar vet varför för har pratat med dom om verkligen
allting. Och jag kämpar allt jag bara har men varje kväll fäller jag nån
tår , i går kväll så satt jag hemma hos alva och lyssna på musik sen
helt plösligt börja jag bara gråta hon satt och krama om mig och jag
bara grätt och grätt , men nån gång går man vidare men det är
verkligen inte lätt jag älskade verkligen och älskar dig än idag.

Det är mycket i mitt huvud just nu. Och behöver verkligen nån som är
där och stöttar en jag har alla minna underbara vänner men jag saknar
nåting mer jag saknar kärleken saknar nån och vara trygg hos saknar
nån och krama saknar nån och kyssas med saknar allting som har med
kärleken och göra vill bara ha tillbaka dig du va helt underbar.
Vad som än händer kommer jag alltid älska dig.♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0