shoppat

nu sitter jag här med min nya lila mjukisdress skit skön
har inte ätit för länge sen sa att jag skulle börja äta rätt
och det första jag gör är och äter tjockis mat , sånt får
det va ibland men det va jag värd för idrotten idag va
verkligen sjuk jobbig och jag va med inte likt mig.
aja va ju med ebba en stund stjusade hem henne sen
åkte t mamma hämtade minna pengar sen åkte vi till
hälla köpte bh puder nagelack salva till kroppen och lila
mjukisdress sen hem åt och nu sitter jag och webbar med
ellen hon har också sin mjukisdress på men hon har rosa
aja ska hoppa in i duschen typ nu , kommer säkert ett
inlägg innan jag går och lägger mig.
bilderna är helt bajsiga tog med min webb för min kamra har mamma.



puder : h&m 49,50
nagelack svart: h&m 39,50
body lotion: h&m  49,50 tror jag
blå bh: h&m 149
mjukisdress lila: h&m tröjan 199 byxorna 149


Kommentarer
Anonym

för sexigt med bh:ar :D

2009-10-19 @ 20:30:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0