rolig dag

ska snart äta lite mat , aja iallafall först så drog man ju till
skolan vi typ hade lego igen och vi byggde våran modell eller
vad man nu ska göra sen så rast sen så fortsatte vi med modellen
sen så lunch sen rast efter det fortsatte vi med modellen sen
så loggbok sen drog jag och alva hem till henne satt coh pratade
om massa sen skulle vi äta mackor vi skrattade hela tiden åt
allting hahahahaha , sen typ kollade vi nåra bloggar sen kom
pappa och hämtade mig och vi åkte och köpte mat på affären
sen så hem nu sitter jag här och ska snart äta vet inte vad som
händer ikväll blir väl och plugga. bloggar innan jag ska sova.
♥puss e



Kommentarer
alva

sjukt kul hade vi!

ännu roligare i helgen ja =D

jag älskar dig också<3

2009-10-14 @ 20:32:49
URL: http://alvaforslunds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0